Αναγνώστες, Φίλοι και Περαστικοί

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Ψαράκια τηγανίζω....


Δεν τα τηγανίζουμε συνήθως προσπαθώντας να τρώμε όσο πιο υγιεινά γίνεται και γι αυτό σας προτείνουμε μερικές από τις ιδέες μας...

Προσθήκη  εικόναςIMG_0185

Λακέρδα, μαριναρισμένη για μία μέρα σε λάδι ελιάς, λεμόνι, ρίγανη από τον μπάλο, θυμάρι αλατοπίπερο και αν θέλετε και λίγο σκορδάκι.

Η συνέχεια απλή: ψήσιμο στα κάρβουνα ή στο γκρίλ του φούρνου σας.

IMG_0180


IMG_0125

Γαύρος βοσπόρου .. αχνιστός όπως τον φτιάχνει η πεθερά μου και η ασπρούλα στις συνταγές της...


IMG_0123

IMG_0251
ή μήπως θα προτιμούσατε...τσιπούρες σαμιώτικες φτιαγμένες γούνα, όπως τις είδαμε στις συνταγές της καρδιάς ;


IMG_0258
..εμείς τις συμπληρώσαμε με τον παραδοσιακό σαμιώτικο τρόπο *τζιλαδιά* δηλαδή με μια σως από λάδι ελιάς, μπόλικο λεμονάκι, φρέσκο ψιλοκομμένο πράσινο κρεμμυδάκι και ρίγανη...


IMG_0256
Την όλη απόλαυση συμπληρώνει το παραδοσιακό σαμιώτικο ουζάκι μας....
Άντε στην υγειά μας!!!

IMG_0262

8 σχόλια:

Maria B. είπε...

Στην υγεία όλων !!!!!!!! πάντα να μας κερνάτε τα όμορφα πιάτα σας. Εγώ Μπενίκο μου που θέλω να μαρινάρω την λακέρδα σύμφωνα με την συνταγή σου και μου λείπει η ρίγανη απο τον Μπάλο τι θα κάνω?? καμμιά συμβουλή γιατρέ μου ?? χιχιχι!!!

φιλια πολλά πολλά !!!

George είπε...

Άντε γεια μας καλλιτέχνη!!
Μ' έφτιαξες πρωί πρωί για ουζάκι!!!
Να μη σπω ότι "μτρέχνει κι μενα τα σάλιαμ" αβδά!!
Super Post!!
Φιλιά πολλά
Καλημέρα

Ξανθή είπε...

Άντε στην υγειά μας!!!να πάνε και μερικές σκοτούρες παρακάτω γιατί δεν μας βλέπω καλά εδώ!!
Ευχαριστώ πολύ για την αναφορά στη σελίδα μας.
Αύριο πάω αγορά να δω τι ψάρια θα βρω.
Καλημέρα!!!

πουαντερι είπε...

Και εγω ετσι τον φτιαχνω τον γαυρο και τα παιδια μου τρελαίνονται.Ενοειτε οτι το ουζακι ή τσιπουρακι επιβάλλεται...
Καλε δεν ηξερα οτι η "ασπρουλα" ειναι πεθερα σου! Εχω παρει πολλες συνταγες της στο τετραδιο μου.
Ειναι υπεροχη.

Benikos place είπε...

Χαχααχαχαχαχ Οχι Πουαντερι δεν καταλαβες, δεν είναι πεθερα μου η ασπρούλα, απλα και οι δυο φτιαχνουν τον γαυρο με τον ιδιο τροπο!! πολλα φιλια !!

πουαντερι είπε...

ΑΑΑΑ!!!
Χα!χα!

Ξανθή είπε...

Δε θα με πείραζε να ήμουν και πεθερά σας!!!
Άλλωστε εγώ για κάποιους φίλους θεωρούμαι μαμά όλων των παιδιών του κόσμου!!!
Φιλιά σε όλους.

Ανώνυμος είπε...

Dear blogfriends. I follow your 3 blogs - comments few times: my english is just so bad :(((
But you have not even visit my photoblog for a look or two with a single comment - two times about my comics pages, yes :-D