Αναγνώστες, Φίλοι και Περαστικοί

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Αγριογούρουνο με τα Ούλα του!!!

Μπορεί οι γιορτές να πέρασαν εδώ και μήνες ο χειμώνας όμως εδώ καλά κρατεί...
Έτσι σας παρουσιάζουμε ένα ωραίο, νόστιμο και γιορτινό πιάτο που φτιάξαμε.


IMG_0496


Το βασικό μέρος της συνταγής έχει να κάνει με το κρέας।
Πήραμε λοιπόν περίπου ΄ενα κιλό αγριογούρουνο από μπούτι χωρίς κόκκαλο και απoβραδίς το μαρινάραμε σε μισό μπουκάλι κόκκινο κρασί, μπόλικο μαύρο, κόκκινο, πράσινο πιπέρι, σκόρδο, μαϊντανό και λίγο αλάτι। Πρίν το μαρινάρισμα και για 3 ώρες περίπου βάλαμε το κρέας μέσα σε νερό με ξύδι, για να βγάλει το αίμα του και να φύγει η βαριά μυρωδιά του κυνηγιού.


IMG_0478


Την επόμενη μέρα ξεκινάμε το ψήσιμο βάζοντας το κρέας μας όπως είναι με τη μαρινάδα στη γάστρα για μια περίπου ώρα στους 180 βαθμούς κάτω και αέρα.


IMG_0479


Αφού περάσει μια ώρα ψησίματος αδειάζουμε τη μαρινάδα και την χύνουμε.
Προσθέτουμε τα υλικά που θέλουμε για το τελικό ψήσιμο δηλαδή:
Κουκουνάρι, κάσιους, κάστανα, δαμάσκηνα, ένα ξερό κρεμμύδι και αρκετό ζωμό λαχανικών για το υπόλοιπο ψήσιμο, αφού προηγουμένως αλείψουμε το κρέας με δυο κουταλιές της σούπας μέλι. Δεν χρειάζεται να προσθέσουμε κανένα μπαχαρικό. Το κρέας έχει πάρει από τη μαρινάδα ό,τι χρειάζεται, για να γίνει νόστιμο και ζουμερό.
Ψήνουμε για μιάμιση περίπου ώρα ακόμα.


IMG_0486





IMG_0491



Συνοδευτικά που έτυχε να φτιάξουμε:
Μίνι καροτάκια και πλακέ φασολάκια βραστά και σωταρισμένα σε ελαιόλαδο.


IMG_0494



Πατάτες βρασμένες και σωταρισμένες σε μαϊντανό, σουσάμι και μαυροκούκι


IMG_0493



Πουρές γλυκοπατάτας με καβουρδισμένο κουκουνάρι.


IMG_0492


και να το συνολικό τελικό αποτέλεσμα!!


IMG_0498

8 σχόλια:

BLUEPRINTS είπε...

κύριε πρέσβη μας κακομαθαίνετε... (ένα σαλάκι έτρεξε, δεν μπορώ να πω)
Υ.Γ.: μαυροκούκι είναι το μαύρο κουκί αν κατάλαβα; (ε τι να κάνω δεν το κατάλαβα)

Benikos place είπε...

Αγαπητε μας φιλε BLUEPRINTS ηταν πραγματι νοστιμο αν και πρωτη φορα το φτιαξαμε.Το μαυροκουκι ειναι μαυρο σουσαμι, δεν εχει να κανει με τα κουκια. (Μαυρος+κοκκος) Καλο σαβατοκυριακο να εχετε.

Pepe είπε...

γειά σου Benikos.

Ξανθή είπε...

Νικόλα αντιστεκόμουν μέχρι πριν λίγο να διαβάσω την ανάρτηση γιατί ήμουν σίγουρη ότι θα ζήλευα.
Θα πάω όμως στο χασάπη μου από Δευτέρα και θα του παραγγείλω να μου βρει αγριογούρουνο.
Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου σε όλους.

VAD είπε...

Nα τρωνε τα διδυμα και στους...Βενίκους να μη δινουνε:))

Καλημέρα στο Βορρά....

nik pit είπε...

Καλήμερα Νικόλα, ήρθα να πάρω το μεζεδάκι που λέγαμε. Πολύ ωραίο φαίνεται και νόστιμο. Αγριογούρουνο έχω δοκιμάσει σε μια πολύ κλασική συνταγή, στιφάδο με κουμαιώτικα κρεμμύδια και δενδρολίβανο. Την καλημέρα μου, χαιρετισμούς και φιλιά στα μπεμπέ

maria mas. είπε...

Αγριογούρουνο έχω δοκιμάσει 3 φορές με διαφορετικούς τρόπους μαγειρεμένο και τις 3 δεν μου άρεσε. Ήταν αρκετά σκληρό και το πρόβλημά μου ήταν η έντονη μυρωδιά κρέατος. Η δική σου πρόταση φαίνεται δελεαστική ( λόγω μαρινάδας ). Θα δοκιμαστεί λοιπόν με την πρώτη ευκαιρία!
Καλημέρες..

Side21 είπε...

Πατρίδα όποτε περνά από δω ...
μου τρέχουν τα σάλια !!!
Στο νησί μπήκε για καλά η Άνοιξη ...
να φανταστείς βγήκαν οι αβρονιές !!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σας εύχομαι ...
και ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ !!!