Αναγνώστες, Φίλοι και Περαστικοί

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Χιόνια για όλους ! ! !


IMG_0806-tile



Φέτος από χιόνια και κρύο χορτάσαμε!! αν και δεν τρελαινόμαστε και τόσο, πρέπει να πω πως δεν είναι και άσχημα. Μόνο το πρωί βγαίνοντας από το σπίτι νιώθω σαν τον γατούλι της φωτογραφίας.... τον έβγαλαν για κατούρημα και είναι μέσα στα νεύρα!!! Οι φωτογραφίες που βλέπετε είναι χτεσινές και σημερινές.




IMG_0796-tile



Τα κοτσύφια ήμερα όπως πάντα ψάχνουν για τροφή.


IMG_0896-tile



Ημερήσιες και νυχτερινές εικόνες της γειτονιάς.


IMG_0886-tile

Η πιο όμορφη εικόνα ήταν τα δέντρα γεμάτα πανέμορφες γερακότσυχλες.

18 σχόλια:

Mariela είπε...

Πολύ μου αρέσουν αυτά που βλέπω... με γυρίζουν πίσω στα παιδικά μου χρονιά στην Καβάλα, με άπειρα χιόνια σχεδόν κάθε χρόνο... το αγαπημένο μου?? στην αυλή να φτιάχνω χιονάνθρωπους...

kariatida62 είπε...

Tί όμορφα που είναι όλα με το χιονάκι!!!
Όμορφη δείχνει και η γειτονιά σας!

logia είπε...

χιόνια για όλους εσάς γιατί εμείς εδώ ακόμη βουτάμε στη θάλασσα!!!
καλή βδομάδα

Maria B. είπε...

Μπενίκο μου, όνειρο οι φωτογραφίες σου !!! αχ πότε θα κάνει και εδω χιόνια που ψηθήκαμε στην ζέστη !!!

καλή βδομάδα !!!!!

Η τρελή είπε...

Μόνο που εμείς εδώ στην Αθήνα τουλάχιστον, ούτε που το μυρίσαμε φέτος το χιονάκι!
Είστε τυχεροί!
Καλή Χρονιά σας εύχομαι!

biologion είπε...

πολύ όμορφες...άντε να έρθει και από εμάς!!

Giorgos Varvakis είπε...

Πανέμορφες όλες οι χιονισμένες ώρες!! Δε μου λείπει ιδιαίτερα εδώ στην Αθήνα, γιατί όποτε ήρθε το χιόνι μόνο προβλήματα πρόσθεσε!! Στην επαρχία είναι αλλιώς...
Καλό σας απόγευμα
Να ντύνεστε καλά, "πολύ κρύο εφέτος" που λέει και ο ποιητής...
Φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΧΙΟΝΙ!!!ΜΚΑΡΙ ΝΑ ΧΙΟΝΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

cook είπε...

ετσι ντε!!!να το ευχαριστηθουμε κι εμεις εδω που φέτος με το κυαλι αραια και που το βλεπουμε πανω στο βουνο...
πανεμορφες φωτο :)

kiki είπε...

Αγαπητοί μου τσελιγκάδες και τυροκόμοι, τι όμορφες εικόνες είναι αυτές! Εικόνες που δεν είδαμε φυσικά εμείς στα μέρη μας, μα πανέμορφες!

Betty's Cuisine είπε...

Φανταστικές οι εικόνες, ζηλεύω το χιονάκι αλλά όχι και τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες που ακούω πως έχετε εσείς εκεί...
Εμείς πάλι εδώ, άνοιξη!
Έχει τρελαθεί ο καιρός...

Λίνα είπε...

Πανέμορφες φωτογραφίες. Ζηλεύω, θέλω και εγώ λίγο χιόνι. Γιαυτό και εγώ θα κάτσω να τις χαζεύω με τις ώρες, μπας και κρυώσουμε και εδώ λίγο. Τον τελευταίο μήνα μας έχει ψήσει η ζέστη λες και έχουμε άνοιξη.
Ο καιρός μου φαίνεται δεν τα λέει καλά. Και μαζί με αυτόν σε λίγο, ούτε και εμείς. :))
Καλό βράδυ.

VAD είπε...

Δε μου λείπουν,ελάτε απο δω ν'απλώσει το κοκαλάκι σας:)))
Καλημέρα απ' το ζεστό Χαρτούμ...

Artanis είπε...

Ρίξε μια χούφτα σπόρια στο πεζοδρόμιο για τα έρμα τα πουλιά...Το σπουργίτι που σε είχε υιοθετήσει, τί κάνει;

Lorac είπε...

What a lovely neighborhood you have. Lovely winter photos!

Benikos place είπε...

ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ, ΟΤΙ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ, ΑΥΤΟ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ. ΑΠΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΗΛΙΟ...ΟΠΟΤΕ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΓΡΙΕΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΑΡΤΑΝΙΣ, ΣΤΙς ΠΑΝΩ ΦΩΤΟς ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΑς ΔΕς ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ ΤΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ, ΤΟ ΣΠΟΥΡΓΙΤΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ. ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ.

Vassilis είπε...

Λίγα άσπρα ... πούπουλα και από εδώ μπορείτε να μας στείλετε; Λες και είμαστε σε άλλη ήπειρο πια εδώ στα νότια:)

Ανώνυμος είπε...

Τι όμορφα!
και στο Λονδίνο και Σαουθάμπτον που ειναι οι κορούλες μου χιόνισε πολύ και δυσκολεψε λιγο τη ζωή τους το παγωμένο χιόνι.
Καλή χρονιά!
Κατερίνα Μαλάμη