Τιμή για τους απόπλους και τα ταξίδια 36 ετών!
-
Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου και τα Γ.Α.Κ. Σάμου πραγματοποίησαν την Παρασκευή,
26 Ιουνίου, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη κ. Ευσεβίου, μια βραδιά
αφι...
Πριν από 1 ημέρα










6 σχόλια:
Χρόνια Πολλά!!!!
Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!
Nα είναι πάντα καλά!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ!!!!!!!!!!
Ω μωλέ μου μπεμπένια!!!!
Πόσο μεγάλωσαν τα Χρυσούλια μου!!!
"Τι γλυκό να σ' αγαπούν και να σου το λένε.."
Φοβερή χορωδία τα "Benikάκια" :))
Να είστε όλοι καλά
Φιλιά
Καλημέρα
Δημοσίευση σχολίου