Αναγνώστες, Φίλοι και Περαστικοί

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

΄Ενας φίλος



Πριν από δύο μέρες, πρωί, εφτά και μισή, περιμένω στη διάβαση πεζών το φανάρι να γίνει πράσινο. Στο απέναντι πεζοδρόμιο μια κοπελίτσα καμιά 15αρια χρονών περιμένει κι αυτή να περάσει απέναντι.
Το φανάρι ανάβει, ξεκινάμε και ξαφνικά ένα πουλάκι ορμά προς την κοπέλα και κάνει κύκλους γύρω της, φαίνεται σαν να θέλει να καθήσει πάνω στο κεφάλι της.
Η κοπέλα τρομάζει, πατάει μια τσιρίδα και με τα χέρια προσπαθεί απεγνωσμένα να διώξει
το πουλί μακριά της.

Κάποια στιγμή το χτυπά και το πουλί πέφτει ζαλισμένο στην άσφαλτο. Όλα αυτά γίνονται μέσα σε περίπου 10“, ενώ το φανάρι γίνεται ξανά κόκκινο.
Σκύβω το πάιρνω στα χέρια μου, είναι ζαλισμένο και λαχανιασμένο,2 μηνών περίπου, η μυτούλα του είναι ελαφρώς στραβή.
Το πήρα μαζί μου στο γραφείο, του έκοψα με ένα ψαλιδάκι την μυτούλα του ίσια (μη φανταστείτε τίποτα σπουδαία πράγματα) το τάισα σουσάμι από το κουλούρι μου και ψίχουλα του έδωσα και λίγο νεράκι και μετά από ένα μισάωρο άνοιξα το παράθυρο και αφού του είπα στα γερμανικά Viel Glück ΄΄καλή τύχη΄΄ δηλαδή, το άφησα να πετάξει ελεύθερο.

Δεν πέρασε ένα μισάωρο κι ενώ έγραφα στον υπολογιστή, ακούω ένα φτερούγισμα και πριν προλάβω να καταλάβω τι γίνεται, ο σπούργος προσγειώθηκε πάνω στο κεφάλι μου.

Από εκείνη τη στιγμή και μετά κάθεται συνέχεια στο κεφάλι, στον ώμο ή στα χέρια μου.
Τρώει και πίνει από το χέρι μου ακόμα και από το στόμα μου!!!
Μου τιτιβίζει συνέχεια στο αυτί και τρελαίνεται να βλέπει βιντεάκια με σπουργίτια στο youtube!!
Όπως καταλαβαίνετε, δυό μέρες τώρα δε δούλεψα καθόλου κι από το γραφείο μου πέρασαν όλοι οι συνάδελφοι να δουν το μικρό μου φίλο.


P099280


5


P099223764114

85 Δείτε στο βιντεάκι το πουλί να κάνει μπάνιο!!!



20 σχόλια:

Μάτα είπε...

Πολύ χαριτωμένο! Τα πτηνά και τα ζώα εκτιμάνε καμμιά φορά περισσότερο τον ευεργέτη τους απ΄ότι οι άνθρωποι!
Την καληνύχτα μου!

mia maria είπε...

Τι καλό! Σίγουρα θα ήταν μια αλλαγή στη ρουτίνα! Καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γλυκύτατος ο καινούριος σου φίλος!
Μα καλά! Βλέπει και βιντεάκια με σπουργίτια??
Καλό βράδυ!

Artanis είπε...

Έλα, ένα θηλυκό σπουργίτι σε υιοθέτησε!!!
Μια χαρά, πολύ όμορφα...Μαθημένο είναι σίγουρα...
(Μα κι αυτή η γαϊδάρα να το χτυπήσει το ζωντανό...βρίζω και τα γαϊδουράκια που έιναι αξιαγάπητα)
Στους καλούς ανθρώπους συμβαίνουν αυτά, να το ξέρεις...
Φιλιά πολλά, καλημερούδια (και στο σπουργίτι...Όνομα βρήκες;)

logia είπε...

απίστευτη ανάρτηση...
στο καλό σου...
με έκανες και δάκρυσα πρωινιάτικα...
viel Glueck σε αυτή την όμορφη φιλία...

Giorgos Varvakis είπε...

Απίθανος φίλος! Ξεχωριστός!! Θα πρέπει να τον πάρεις μαζί σου τώρα, να μάθει να "μιλάει" και σαμιώτικα :)
Πολλά φιλιά σε όλους σας
Καλημέρα

VAD είπε...

Αντε,να του ανοίξεις κι ένα δικό του μπλογκ:)))

Καλημέρααααα....

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Είδες τι όμορφα που νιώθεις όταν σου συμβεί αυτό;Εγώ έχω καθημερινό επισκεπτη μιά κουτσή δεκαοχτούρα..δυό-τρία χρόνια.
Καλημέρα

nik pit είπε...

Καταπληκτικό. Ωραία ανάρτηση και με πολύ ωραίες φωτογραφίες, ξέρεις έχει φωτογένεια ο Τσιρ-Τσιρ . Καλό μεσημέρι.

καλημέρα είπε...

Μπράβο παιδιά! Αυτός είναι λοιπόν ο καινούριος φίλος, τώρα κατάλαβα... Κι αναρωτιόμουν το πρωί στην εκπομπή μετα το μήνυμά σας, δεν καταλαβαινα και το συνθηματικό του όνομα ντε!.
Καλώς σας ήρθε και με το καλό να ανοίξει τα φτερά του!

Ξανθή είπε...

Εξαιρετικός φίλος!!
Εγώ έχω ένα καναρινάκι και χαζεύω κάθε φορά που κάνει μπάνιο.
Και κάτι που θυμήθηκα, όταν ο γιος μου διάβαζε για πανελλήνιες είχε δίπλα του το τότε καναρίνι μας κι όταν του μιλούσε για τα μαθήματα του εκείνο του κελαηδούσε, λες να καταλαβαίνουν όπως το δικό σου που που παρακολουθεί τις εικόνες;;

Benikos place είπε...

Καλησπερα ΣΑΣ!!
Λοιπον ο σπουργος βαφτιστηκε με το Διεθνες ονομα ΤΖΙΡ ΤΖΙΡ!!!
Ειναι μαλλον απο σπιτι γιατι διαφορετικα δεν θα εκανε τοσα κολπακια.Ενοειται οτι μιλαμε σαμιωτικα μεταξυ μας.
Καθε απογεμα την ωρα που σχολαω τον βγαζω εξω απο το παραθυρο, με φαγητο και νερακι.Το πρωι στις 7 με περιμενει στο παραθυρο, ανοιγω τον ταιζω με φρεσκο κουλουρι φυσικα, καθετε κανα μισαωρο στο κεφαλι μου...μου γυαλιζει την καραφλα χαχαχαχ και μετα του βαζω βιντεακι απο το youtube ψαξτε και σεις βαζοντας τις λεξεις :cip cip να το δειτε και μετα πεφτει για υπνο!!!μαλλον θυλικο ειναι Αρτανης γιατι εμαθα απο συναδελφους πως εκανε και αλλου επισκεψεις, οπου βρει ανοιχτο παραθυρο μαλλον μπουκαρει....τι περιμενεις γυναικες τστστστστσστ!!!λοιπον γεια σας και θα σας κραταω ενημερους φυσικα.
Νικος

Aristodimos είπε...

Ειναι απλά υπέροχος !!!

Αρης

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πολύ τυχερή η σπουργίτσα!!! Σίγουρα είναι καλή παρεούλα στο γραφείο! Καλό σας βράδυ.

Side21 είπε...

Προφανώς σ' έχει ...
περάσει για τη μαμά του !!!
Τα ζώα ανταποδίδουν την αγάπη μας ...
σε αντίθεση με τους ανθρώπους !!!
Φέρ 'το στη Σάμο τα Χριστούγεννα ...
να το γνωρίσω σε ολόκληρη συνοικία που
έχει φωλιές στη σκεπή του σπιτιού μου !!!

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Η ευγνωμοσύνη δεν είναι μόνο γνώρισμα των ανθρώπων. Ίσως τα ζώα να τη νιώθουν πιο πολύ από μας καμιά φορά! Την καλημέρα μου!

IZA είπε...

Καλησπέρα Νίκο και Βένια. Τι ανέλπιστη τύχη! Αποκτήσατε ένα τόσο σπουδαίο φίλο! Οι φωτογραφίες και το βίντεο απίστευτα. Δεν είχα ξανακούσει τέτοια συμπεριφορά από σπουργίτι. Φανταστικό!

elen είπε...

Πολυ συγκινητικό!!Τι μου θύμισες τώρα!!Πριν λίγα χρόνια έτσι και εγώ έσωσα ένα μικρό σπουργιτάκι απ τα δόντια της γάτας μου όταν αυτό είχε πέσει απ τη φωλίτσα του στον κήπο μου. Επί ένα μήνα το τάιζα στο στόμα, το είχα ελεύθερο μέσα στο σπίτι και όταν του σφύριζα ερχόταν και προσγειονόταν στο κεφάλι μου!!! Μου φαινόταν απίστευτο!!!!
Να είστε καλά πολλά φιλιά!!!!

Betty's Cuisine είπε...

Τι τρυφερό! μου θυμίζει ένα καναρινάκι που είχα πριν πολλά χρόνια, έτσι αντιδρούσε και κείνο, το άφηνα έξω από το κλουβί του και έκανε τις βόλτες του σε όλο το σπίτι!
Υπέροχο συναίσθημα, δεν είναι;
Τελικά τα ζώα καταλαβαίνουν και ανταποδίδουν την αγάπη καλύτερα από τους ανθρώπους!

BLUEPRINTS είπε...

τι όμορφο που είναι, και τι χαρά σου δίνει ένα πλάσμα που ανταποδίδει την αγάπη σου, να είστε καλά