Τιμή για τους απόπλους και τα ταξίδια 36 ετών!
-
Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου και τα Γ.Α.Κ. Σάμου πραγματοποίησαν την Παρασκευή,
26 Ιουνίου, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη κ. Ευσεβίου, μια βραδιά
αφι...
Πριν από 1 ημέρα








2 σχόλια:
Kαλημέρα , έγραψα σχόλιο , αλλά δεν ξέρω αν αποθηκεύτηκε !!!!
Καλημέρα από την βροχερή Σάμο !!!
Πολύ όμορφη η Λισσαβώνα , να στε καλά !!
Καλημερα και απο μας Αθηνα,Ευχαριστουμε για την επισκεψη, ειναι η πρωτη!!!!
Ωραια η Λισσαβωνα, αλλα σαν την Σαμο....πουθενα!!!
Νασαι καλα
Δημοσίευση σχολίου