Τιμή για τους απόπλους και τα ταξίδια 36 ετών!
-
Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου και τα Γ.Α.Κ. Σάμου πραγματοποίησαν την Παρασκευή,
26 Ιουνίου, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη κ. Ευσεβίου, μια βραδιά
αφι...
Πριν από 1 ημέρα








2 σχόλια:
Καλημέρα από Σάμο, εγώ έκανα ποδαρικό στην σελιδούλα σας ??
Νόμιζα ότι είσασταν στην Λισσαβώνα (αφού αυτό είδα στην ανάρτηση) , τελικά βλέπω ότι είσαστε στο Βερολίνο ή λάθος κάνω !!!
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι αγαπάτε την Σάμο (γράφω στον πληθυντικό γιατί βλέπω το "εμείς" και 2 φιγούρες στην φωτο )!!
Να σαστε καλά , όπου κι αν είσαστε !!
Θα τα λέμε
Καλημερα Αθηνά,
Ναι εσυ μας εκανες ποδαρικό!!!
Πραγματι είμαστε Βερολίνο και δουλεύμε σκληρά για την επιστροφή μας στη Σάμο.
Μέχρι τότε θα τα λέμε από δω.
Καλή σου Μέρα
Δημοσίευση σχολίου