Αναγνώστες, Φίλοι και Περαστικοί

Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ






Παράγκα


Όπου κοιτάζω να κοιτάζεις
όλη η Ελλάδα ατέλειωτη παράγκα.
Παράγκα, παράγκα, παράγκα του χειμώνα
κι εσύ μιλάς σαν πτώμα.

Ο λαός, ο λαός στα πεζοδρόμια
κουλούρια ζητάει και λαχεία.
Κοπάδια, κοπάδια, κοπάδια στα υπουργεία
αιτήσεις για τη Γερμανία.

Κυράδες, φιλάνθρωποι παπάδες
εργολαβίες, ψαλμωδίες και καντάδες.
Η Ευανθούλα κλαίει πριν να κοιμηθεί
την παρθενιά της βγάζει στο σφυρί.

Στα γήπεδα η Ελλάδα αναστενάζει
στα καφενεία μπιλιάρδο, καλαμπούρι και χαρτί.
Στέκει στο περίπτερο, διαβάζει
φυλλάδες με μιάμιση δραχμή.

Όχι, όχι, αυτό δεν είναι τραγούδι
Είν’ η τρύπια στέγη μιας παράγκας.
Είν’ η γόπα που μάζεψε ένας μάγκας
κι ο χαφιές που μάς ακολουθεί.




5 σχόλια:

IZA είπε...

Beniko γεια χαρά εκεί στο Βερολίνο. Το blog σου μου προκάλεσε μια ιδιαίτερη συγκίνηση γιατί μου θύμισες τον αδερφό μου που μοιράζεται το μισό του χρόνο στην Ολλανδία και τον άλλο μισό στη Σάμο και καταλαβαίνω τι σημαίνει ότιδήποτε ελληνικό κι αγαπημένο γίνεται εκεί.

Side21 είπε...

Αρρώστια μου ο Νιόνιος ...
Απ' τη συναυλία του στο
υπόγειο της Νομικής στη Σίνα το 75
μέχρι το Γκάζι στην Πειραιώς που τον
είδα την τελευταία φορά με τον Φουάτ Σακά
και το Ν. Παπάζογλου ...
Κρίμα αν τό 'ξερα θά 'μενα ακόμα μια μέρα
στο Βερολίνο για να τον απολαύσω !!!
Είδες η τύχη παίζει παιχνίδια ...
Χάρηκα για τη γνωριμία ...

Υ.Γ.
Το videάκι με το "Δημοσθένους λέξις"
σε προηγούμενη ανάρτησή μου "ΔΡΑΠΕΤΕΣ"
είναι η αδυναμία μου ...

Benikos place είπε...

IZA καλησπερα, καλη σαρακοστη!
Χαιρομαι που τα λεμε, ξερω και απο ολανδια πηγαινω λογω δουλιας. Λειπω 20 χρονια και ειναι παρα πολλα....νασαι καλα

SIDE 21!!Ατυχια μεγαλη, ηθελα να δω και την παρασταση του καραγκιοζη, περιμενω την επομενη αναρτηση σουν να δω που παιξατε..
Οσο για τον Νιονιο ηταν απιστευτος!!! πεταγε, παληκαρακι ολο τσαχπινια και τρελα, ακομα πονανε τα χερια μας απο το χειροκροτημα...
καλο βραδυ, χαρηκα που τα λεμε.

Giorgos Varvakis είπε...

Καλημέρα Νικόλα!!
Κι άλλα τόσα χρόνια να περάσουν έτσι θα είναι ο Νιόνιος. Αιώνιος έφηβος. Από το φεστιβάλ του ΡΗΓΑ στο άλσος Ν.Σμύρνης τέλη 10ετίας του '70 που τον πρωτοείδα, μέχρι τα τελευταία χρόνια στον Κεραμεικό και στο Gazarte δεν έχει απολέσει τίποτα. Αεικίνητος δυναμικός απίστευτος! Πάντα τέτοια φίλε μου

Ανώνυμος είπε...

εμένα αδυναμία μου είναι ο Καραγκιόζης και το Ολαρία Ολαρά, α, και το μ΄αεροπλάνα και βαπόρια!