Τιμή για τους απόπλους και τα ταξίδια 36 ετών!
-
Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου και τα Γ.Α.Κ. Σάμου πραγματοποίησαν την Παρασκευή,
26 Ιουνίου, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη κ. Ευσεβίου, μια βραδιά
αφι...
Πριν από 1 ημέρα


























3 σχόλια:
εξαιρετικά εκθέματα! η φωτογραφία με τα αγάλματα έχει πολύ πολύ όμορφη σύνθεση!
ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΛΑ.
Τι όμορφα! Ειδικά τα κοσμήματα!
Δημοσίευση σχολίου