Τιμή για τους απόπλους και τα ταξίδια 36 ετών!
-
Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου και τα Γ.Α.Κ. Σάμου πραγματοποίησαν την Παρασκευή,
26 Ιουνίου, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη κ. Ευσεβίου, μια βραδιά
αφι...
Πριν από 1 ημέρα

4 σχόλια:
τι υπέροχες φωτό είναι αυτές; είναι δικές σου;
μας ταξίδεψες και κουραστήκαμε, πάμε για φαγητό.
Σ ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια,ναι δικες μας ειναι ολες, ειπαμε να βαζουμε δικες μας ακομα και αν δεν ειναι πολυ καθαρες.Τι καλο θα μαγειρεψεις? Τις βλεπω τις συνταγες σου παντα,αν προλαβουμε το Σ/Κ θα φτιαξω και γω κατι καλο σαμιωτικο....τα λεμε
Ελπίζω εκεί νά 'ναι
το επόμενο ταξίδι μου ...
Τόχω ήδη αναβάλει δυο φορές !!!
Καλό Σ.Κ. απ' τον ηλιόλουστο Μαραθόκαμπο ...
Σου ευχόμαστε σύντομα να πραγματοποιήσεις αυτό το ταξίδι. Η Βαρκελώνη είναι μια μαγευτική πόλη. Χαιρετίσματα από το -συνέχεια- βροχερό Βερολίνο. Μετράμε τις μέρες μέχρι να κατέβουμε Σάμο και να δούμε ήλιο.
Δημοσίευση σχολίου