
Ένα πυροσβεστικό όχημα για τη Σάμο – Από αγάπη για το νησί
-
Ο Jens και η Elke επισκέπτονται τη Σάμο εδώ και περισσότερα από δώδεκα
χρόνια, πολλές φορές δύο ή και τρεις φορές τον χρόνο. Με τα χρόνια
ανέπτυξαν μια ιδ...
Πριν από 15 ώρες

3 σχόλια:
Τελικά πολλά πράγματα δεν είδα στο Βερολίνο !!!
Έχω επισκεφτεί πάντως το μουσείο στο Κάϊρο ...
Ευχές για ένα ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ απ' τη Σάμο ...
Το επισκεφτήκαμε πριν δύο χρόνια. Πολύ ενδιαφέρον. Καλό βράδυ.
πολύ ενδιαφέρον
ευχαριστώ... θαύμασα ...
Δημοσίευση σχολίου