Τιμή για τους απόπλους και τα ταξίδια 36 ετών!
-
Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου και τα Γ.Α.Κ. Σάμου πραγματοποίησαν την Παρασκευή,
26 Ιουνίου, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη κ. Ευσεβίου, μια βραδιά
αφι...
Πριν από 1 ημέρα


5 σχόλια:
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!
Τις θερμότερες ευχές μου σε όλους ...
Ζηλεύω τον καιρό σας, εδώ στη Σάμο ...
κάναμε Ανάσταση με τα παλτά !!!
Χριστός ανέστη! Να είσαστε καλά!
Χρόνια πολλά κι από μας!
Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!!
Χρόνια σας πολλά και καλά, (όμορφες οι Ανοιξιάτικες εικόνες που μας προσφέρεις)
Δημοσίευση σχολίου