Τιμή για τους απόπλους και τα ταξίδια 36 ετών!
-
Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου και τα Γ.Α.Κ. Σάμου πραγματοποίησαν την Παρασκευή,
26 Ιουνίου, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη κ. Ευσεβίου, μια βραδιά
αφι...
Πριν από 1 ημέρα

4 σχόλια:
καλή επιστροφή !! εύχομαι να είναι όλα όπως τα φαντάζεστε !!!
φιλια πολλά
καλημέρα και καλή βδομάδα
Με το καλό! Να περνάτε καλά πάντα και παντού!
Με το καλό!! Καλή αντάμωση
Φιλιά
Σας ευχαριστουμε όλους!!! Σε 1 λεπτο σταματα η συνδεση απο Βερολινο, μετα απο αυτο το σχολιο.
Καλη πατριδα λοιπον :)
Δημοσίευση σχολίου