Φέτος κατάφερα να ξεκλέψω λίγο χρόνο και να τραβήξω μερικες φωτογραφίες από τον εορτασμό την παραμονή της γιορτής στο Πυθαγόρειο.
Τιμή για τους απόπλους και τα ταξίδια 36 ετών!
-
Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου και τα Γ.Α.Κ. Σάμου πραγματοποίησαν την Παρασκευή,
26 Ιουνίου, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη κ. Ευσεβίου, μια βραδιά
αφι...
Πριν από 1 ημέρα

2 σχόλια:
Ωραίες φωτό εξακολουθείς να βγάζεις και εν Ελλάδι Νικόλαε. Πάρε το Σαμιακό Βήμα που κυκλοφόρησε να δεις τι φωυό βγάζει ο φίλος σου. Μόνο τη συναυλία δεν έβγαλες, δεν σε είδα, ήρθες να μας ακούσεις;
Εντυπωσιακές!
Δημοσίευση σχολίου